CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 9 mars 2009

Skolan

Nu sitter jag i skolan och har håltimme :) Ska snart göra spanska läxor! och det känns så kul att göra det för jag fick just reda på att jag fick MVG på spanska provet!!! :D jag är så stolt över mig själv, jag fick 95,5 av 99.. :D<3 mest i klassen. Jätte kul, jag är så överlycklig att nu ska jag bara plugga mera.. och vi harläxor så det är ju bra om jag gör det. Nu ska jag försöka hålla MVG tills jag går i nian så slutbetyget blir MVG!! :D<3 Ha det bäst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men oh, gumman! :D Fick du MVG på ett spanksa prov! :O Gud vad du är duktig då... GRATTIS GUMMAN... Fortsätt så... Du kommer älska dina betyg då du går ut 9an, det är jättebra gumman.. kom ihåg att det är bra att plugga, amn ångrar sig senare, titta bara på mig ;)

Puss & kram

Malin Desireé sa...

Grattis lillasyster., vad roligt att du fick MVG på spanska provet! :) KRAAAAM