CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 19 mars 2009

Helgen med Bällah & Stoffäh<3
















Hehe, jag glömde bort och skriva hur det var i helgen! :)





Det var toppen.. fast jag missade finalen bara för och vara med Stoffäh och Jimmy :) Förlåt mamma att du fick sitta själv hela kvällen.. :/ kul var det.





Fast sedan när jag och Bällah gick hemifrån Stocka så var det inga gatulampor så var det kolsvart :S läskigt...










Nu ska jag sitta här i en halvtimme eller något. Så tråkigt i skolan utan 8c, de är på praktik..





Sen efter rasten är det SO, då ska vi fortsätta med Kristendommen. Har nyss haft NO, där håller vi på med planeter. Jag och Mollie håller på med Jorden. Ska fixa plansh och så.. Det är rätt så roligt med allt sånt, solsystemet och de..





Tyvärr har jag inga bilder här i skolan :/ menmen.. Harä Bäst!

0 kommentarer: