CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 2 mars 2009

Ja, det här går inte så bra, jag fattar ingenting.. men jag kommer nog in i det snart ska jag tro!
Ja, i natt ska jag sova hos Malin och Jonas i Sundsvall. :)
Jag åkte med buss hit 14:40.. så har vi spelat biljard och ätit och så.
Sen hjälpte Malin mig att fixa den här. Fast hon var så trött så Emma tog över.
Men än är den inte klar!! Det gick inte att fixa en bakrundsbild så det tar vi imorn.
Tack så mycket systrar! :)
Nu snart tänkte jag börja läsa Linas Kvälls Bok (som är malins). Har inte sett filmen så vi får se vad jag tycker om den. Go'natt :)

Psssst! Ni får gärna följa min blogg om ni vill! :)<3

1 kommentarer:

emmavictoriia sa...

vad roligt att du skaffat blogg lillsyrran! :) Ser att klokan på dina inlägg inte stämmer, så det är lite som jag skulle vilja fixa med din blogg idag... Varför är du inte inloggad på msn? Puss