CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 3 juni 2009

Onsdags kvällen :)

Jag måste bara få skryta lite granna!
Jag hade ju inte tränat till provet! Gissa vad jag fick... MVG!!!! :D:D förlåt om jag skryter lite mycke men alltså. Ojoj vad jag känner mig duktig :)<3
Hehe kul att man får mvg på nå ämne iaf...
Nu har jag fått MVG på alla spanska-prov och alla läxförhör :) det kallar jag bra...
Nu är jag med Torun. Vi sitter och flirtar med några killar ;) haha eller dom med oss kanske man kan säga :P
Hehe ja nu äre inte långt till skolavslutningen. Ska bli väldigt skönt med lov. Fast med tanke på att 9:orna inte går kvar till hösten så vill men ju knappt sluta. Vill ju ha Oskar kvar där.. (min bästa vän!)
Fast han träffar jag nog mycket ändå. Ska vara med honom till veckan. Roligt :D
Så ska jag väl dit o bada nästa helg :) Jippi!
Ha de bäst! Kram Lovisa

1 kommentarer:

Malin Desireé sa...

WOW. Grattis Lovisa till MVG i Spanska. Lova att aldrig sluta plugga det! det är ett bra språk, det kan du ha väldig nytta av. Så fortsätt plugga det. Du är såå duktig och verkar ha en sån bra lärare :) KRAMAR