CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 1 juni 2009

Måndag.

Hej, någon mer än jag som tycker det är skönt idag? :)
Det tycker jag verkligen, inte så mycket sol och det är bra för det är hur varmt som helst ändå. Så är det ju skola, då är det ju bara jobbigt om man inte kan ha bikini på sig :S
Vi redovisa idag på NO:n så vi fick sluta tidigare så jag passar ju på och skriva när alla andra är på lektion;)
Idag är det ju långdag. Så skönt för dagen har börjat så slappt.
SV: kollade på filmen Greace... haha eller hur det nu stavas...
NO: Redovisning/håltimme..
Spanska: PROV!!! har ej haft tid och träna i helgen, inte bra.. :S men tror det går bra ändå.
SO: Göra klart en plansh.
Ganska slappt va? Härligt känns det som. Eller är det vädret som gör att jag känner mig så pigg och inte tycker något är jobbigt? vet inte jag.. :O
Idag har jag fejkat mina ben.. har sprumpbyxor! ;) hade så mycket myggbett så ville inte vara bar om dem :P
Ha det så bra! Kram Lovisa :)

1 kommentarer:

Emma sa...

hoppas spanska provet ska gå bra! :) kom ihåg att jobba hårt nu sista veckan innan sommarlovet :) puss