CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 29 oktober 2009

God morgon!


Sara och jag (knäpptes igårkväll.)

Heeejsan! Åh det här var ju ett tag sen...
Har sovit hos syster Sara inatt! Roligtroligt. Jag vaknade före nio idag!? Har jag inte gjort på hela lovet och trodde inte att jag skulle heller. Men men, är det frulledags kl nio så får man väl så lov :) Fast jag vaknade av att jag fick ett sms. Jag hade telefonen på sängen (luftmadrass) så det lät rätt mkt faktiskt! Tack till Evelina som skickade smset..

Nu snart börjar "Våra bästa år" en serie jag alltid följer då jag har lov. Förr tyckte jag de var skit dåligt program då alltid mamma tittade på det och jag var liten. Men nu tycker jag att det är jätte spännande och roligt. Eller, spännande första dagen.. En timme för dom är ju typ en vecka för oss så det är ganska drygt, men vi ska iaf titta på det.
Jag och Sara gjorde en video som Sara skulle ladda upp i hennes blogg (hennes första videoinlägg), men det gick inte att ladda upp den :/

Skriver mera sen för nu börjar det, Pusshej!

1 kommentarer:

LinnA sa...

Så fina ni är! :)