CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 7 september 2009

Läääänge sen nu!

Hejhej, ha4r nästan glömt bort bloggen min.. :)
nu sitter jag i skolan i datasalen med Torun.
Vi har svenska.. Drygt. Fast nu ska jag skriva på datan så det blir nog mkt chatt också;)

Fredag - Söndag, det har varit en toppen helg!
Marknaden som vanligt en helg i september.
Fredag gick jag med Torun, Alle och Egon (var det meningen, men blev inte längre en typ en timme eller något :O.) Lördag gick jag först med Ida Tengstrand (roligt och träffa folk som man har kontakt med på datan.) Söndag åkte jag in en sväng med Emma, Joel & Viggo. Var med Bella & Stoffe halva tiden, resten av dagen var jag med Emma, Joel, Viggo, Malin & Emelie. :)
I år gjorde jag faktiskt inte av med allt på karuseller. Haha, som jag tyvärr gjorde förra året!
Men det var mkt bara för alla roliga karuseller var borttagna i år. Tagada & Extrem, men virvelvinden funkar ju helt okej den också :)

Vi hörs! Hade nu allesammans!
Puss&Kram Lovisa.